יום שבת, 24 בפברואר 2018

טעימה עיוורת - POOF, חטיף תלת מימד חדש על המדף

ביום בהיר אחד לפני מספר ימים, דפק שליח על דלת ביתי והגיש לי קופסת קרטון צהובה וענקית. המילה POOF הייתה כתובה עליה והיא הייתה קלה כנוצה. הנחתי אותה על השולחן בפינת האוכל, לא לפני שפתחתי את הסטורי שלי כדי לעשות לכם אנבוקסינג בלייב, וביחד גילינו שבתוך הקופסא מסתתרים להם החטיפים החדשים מבית שסטוביץ. 


החטיף החדש ממולא באוויר מעולה, כך צויין בקומניקט. ובכן, מה זה אומר "ממולא באוויר"? גם אני שאלתי את עצמי. אז ניגשתי למבחן הטעימה. שקית אחר שקית גיליתי חטיפים קראנצ'יים ואווריריים בטירוף, שהזכירו בטעמם את חטיף הדובונים המוכר לנו מהילדות. 


הם מגיעים בחמישה טעמים שונים: מיקס כוכבים בצל, מיקס כוכבים גריל אמריקאי, טבעות קלאסי, לבבות גריל ולבבות קלאסי. אם תשאלו אותי איזה מהטעמים הכי אהבתי? אני מניחה שזה יהיה מיקס הכוכבים גריל אמריקאי והלבבות גריל (שניהם אותו הטעם רק בשינוי צורה).


האריזה מגיעה בגודל של 40 ג', אז מדוע 5 שקיות חטיף היו צריכות להגיע בקופסא כל כך גדולה אתם ודאי תוהים. מתחת לחטיפים הסתתרו להם עשרות חומרי יצירה מגניבים וחוברת הוראות אחת, שהציעה כמה רעיונות סופר מגניבים לעבודות יצירה עם הילדים!


אז חיכיתי שמיכאל יחזור מהגן וכשזה קרה, חשפתי בפניו את הקופסא על שלל חטיפיה ושקיות היצירה שהיו בתוכה. מיותר לציין את גודל השמחה וההתרגשות כשהוא גילה שכלללל זה במיוחד בשבילו :)
בחרנו ליצור ביחד את כדור הפורח מתוך שלל עבודות היצירה המוצעות במארז, הדבקנו, קישטנו והכי חשוב - הכנסנו לסל של הכדור פורח המון המון POOFים טעימים, שהתחסלו בין רגע.


החטיפים החדשים נמכרים בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות במחיר של 3.00 - 3.90 שקלים לשקית. 

בתאבון,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)