יום שני, 25 בדצמבר 2017

גשם גשם בוא

"מתי ירד כבר גשם?", הוא שואל אותי את אותה השאלה בכל יום - מיכאל שלי, שממש רוצה לנעול את מגפי הספיידרמן החדשות שקניתי לו ברשת נעלי פפאיה. הוא חלם עליהם בלילה וביום, ביקש וחזר שאקנה לו מגפי ספיידרמן כמו של אדם מהגן, שיהיו כחולות וגבוהות ושיוכל לקפץ איתן בתוך השלוליות. ובכן, אני מתרגשת לספר שהיום זה קרה! היום סוף סוף הוא נעל את המגפיים החדשים ויצא לקפץ איתן בשלוליות בדרך אל הגן. הייתם צריכים לראות מה זה ילד מאושר...

(מידות 22-35, מחיר רגיל: 89.90 שקלים)

עם הזוג הנהדר הזה קניתי לו גם נעלי שלושת רבעי שחורות ונהדרות, עם סגירה נוחה של שני סקוצ'ים ככה שמיכאל בן ה-שלוש וחצי יוכל לנעול אותם בעצמו, ללא עזרתנו. 

(מידות 28-35, מחיר רגיל: 179.90 שקלים)

החל מהשבוע שעבר החל בפפאיה מבצע של 1+1, כך שצמד הנעליים עלו לי רק 179 שקלים. מהניסיון שלי עם נעלי המותג, מדובר בזוגות נעליים שיעברו איתו גם לעונה הבאה, עד שישחקו ממש ו/או יהיו קטנים. בינתיים, האופציה השנייה רלוונטית יותר שכן הנעליים של פפאיה סופר איכותיות ועמידות ונראה כי אינן מתבלות לעולם!  

גם הבנות נהנות מעיצובים מתוקים ויפים לרגליים שלהן, עם מגפי גשם מנצנצות עם פפיון, בדיוק כמו שבנות אוהבות:


או הדגם הצבאי הזה שהוא סופר שיק גם לבנות וגם לבנים!


דגמי נעליים נוספים של פפאיה שאהבתי בגזרת הבנות:


ובגזרת הבנים:


וגם השנה אני עדיין עומדת מאחורי ההמלצה שלי לסניף פפאיה ברחוב אוסישקין ברמת השרון, עם קרן הנפלאה, שהתאימה למיכאל את המידה המדויקת, שירתה אותנו עם המון סבלנות ואפילו פינקה את מיכאל בגליון מדבקות חגיגי ששימח אותו עד מאוד.

המבצע 1+1 בתוקף עד ה - 31.12.2017, והוא לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים בלבד, מדגמי החורף המשתתפים במבצע וללא כפל מבצעים והטבות מועדון.

את מגוון הדגמים המלא תוכלו לראות באתר החברה ממש כאן: www.papaya.co.il


חורף נעים ויבש לכל הילדים המתוקים,
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)