יום ראשון, 17 בדצמבר 2017

מכנסוני פמפרס החדשים

למעלה מ - 3 שנות נסיון שיש לי עם מותג החיתולים - פמפרס. זה התחיל עם הגדול והמשיך עם הקטנה, כאשר ניסיתי את כל החיתולים של כל החברות השונות והבנתי שהחיתול שסופג הכי טוב עם אפס בריחות כמעט, הוא החיתול של פמפרס.
כשפמפרס השיקו בארץ את המכנסונים שלהם, לפני כשנתיים, שמחתי להכנס לעולם של הגדולים, עם חיתול שמתלבש ממש כמו תחתון רגיל ועם אותן איכויות הספיגה של חיתול פמפרס רגיל. 



כעת המכנסונים מגיעים בגרסה מחודשת, עם טכנולוגיה בלעדית, המסייעת בפיזור מהיר ואחיד של הנוזלים בליבת המכנסון, שם הם נאגרים הרחק מעורו של התינוק ומעניקים עד 12 שעות של עור יבש כך שניתן להשתמש בו בקלות גם בלילות. הדבר הזה מתאפשר תודות ל - 3 תעלות ספיגה המפזרות את הנוזלים באופן אחיד לכל אורך ורוחב המכנסון. 



המכנסונים בגרסה המשופרת מגיעים בצורה הדקה יותר שלהם, עם נוחות מרבית המאפשרת לתינוקות להתעורר בבוקר יבשים בדיוק כפי שהיו כששכבו לישון. 

הם מצוידים בחגורת מותניים אלסטית לכל האורך ובחפתים גמישים בירכיים הנסגרים היטב סביב הרגליים. החומר האלסטי מתרחב ונמתח תוך שהוא מחזיק את חיתולי המכנס במקומם, עוקב אחר תנועות התינוק ומתאים את עצמו לגוף. חפתי הרגליים מונעים רווחים ודליפות.



בנוסף, המכנסונים החדשים מכילים תחליב תינוקות היוצר על פני העור שכבה שדוחה מים ובכך מסייעים בהגנת העור מפני רטיבות יתר, שתן או צואה. התחליב בטוח לתינוקות ויעילותו נבדקה קלינית. 

היובש שמציעים המכנסונים של פמפרס, יחד עם ההחלפה הקלה והמהירה באמת, מאפשרים לתינוק להיות אקטיבי ומאושר ללא הפרעות, גם ביום וגם בלילה. 



ניתן להשיג את המכנסונים החדשים ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ, במידות: 3-6 (מידה 3 ניתן להשיג באקטיב בייבי).

שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)