יום ראשון, 5 בנובמבר 2017

סתיו/חורף ב - KIWI

מזה עונה שניה שאני מגיעה לרשת בגדי הילדים KIWI כדי לחדש לילדים שלי את המלתחה. אחרי הקיץ הלח והעמוס שבו הטישרטים הנפלאים של המותג היו הדבר הכי מרענן בארון של הבן שלי, הגיעה תורה של קולקציית סתיו-חורף של המותג. והפעם, קבלו את הטוויסט: נולדה לי תינוקת מתוקה ומקסימה, שגם היא מצטרפת העונה לרכישות ב – KIWI.

אז מה יש לנו הפעם? קולקציית סתיו-חורף 2017/18 של המותג עוצבה בהשראת העולם הקסום Space – Simplicity – Woodland ומשלבת בתוכה את הטרנדים הבולטים בעולם, עם קריצה ילדותית שיוצרת בגדים שיקיים ומסוגננים.

קולקציית ה – Space שואבת השראה מעולם החלל ומשלבת בתוכה אלמנטים של ירח, כוכבים ואסטרונאוטים. הקולקציה מגיעה בצבעוניות של שחור, אפור על כל גווניו ומטאלי, כחול רויאל וירוק ניאון אצל הבנים ונגיעות כסופות משולבות נצנצים ופייאטים אצל הבנות.

קולקציית Simplicity היא קולקציה חגיגית ואלגנטית המאופיינת בנקיון עיצובי. הבנות הנסיכות ימצאו את הפנזטיה שלהן בקולקצייה הזו שבה מוצעים פריטים רבים המשלבים תחרות עדינות, טול, פליסה, הדפסים בכסף ובזהב ופייאטים בצבעוניות של לבן, ורוד וזהב. הצבעים השולטים אצל הבנים הם כחול נייבי, לבן, תכלת ואדום המשולבים בפריטים בסגנון תרבות הקולג'.

קולקציית Woodland היא קולקצייה המשלבת בדים חמים יותר, כבדים וצימריים בהשראת היער הקסום. במחלקת הבנות היא באה לידי ביטוי בפריטים משולבי פרחים, רקמות, דפוסים ייחודים ומוטיבים מהיער כמו: עצים, עלים ועוד. במחלקת הבנים היא באה לידי ביטוי בפריטים המשולבים בהם הדפסים של דובים, שועלים ועוד. הצבעוניות השולטת בקולקציה היא גוונים ירוקים, חומים וכתומים, סגול, ורוד ואפור.  

קולקציית NEWBORN מורכבת מבגדי גוף, בגדי גוף מעטפת, מכנסי רגלית ואוברולים. ניתן לשלב עיצובים על בסיס מיקס & מאטצ' כאשר כל הפריטים עשויים 100% כותנה.


הילדים שלי התחדשו העונה ב – 13 פריטים מהקולקציה החדשה, וביניהם: חולצות טי שרוול ארוך, מכנסי פוטר, מכנסי בד דקים, קרדיגנים, סווטשרטים ועוד. אצל הגדול נרשמה התלהבות גדולה מההדפסים המתוקים על הטישרטים שבחרתי עבורו. על כל הפריטים אגב, שילמתי רק 499 שקלים שזה פחות מ – 40 שקלים עבור כל פריט וזה תודות למבצע המציע 50% על כל קולקציית הסתיו של המותג.


הבגדים של KIWI עמידים מאוד בכביסות, ללא דהיות צבע ותוך שמירה על איכות הבגד לאורך כל העונה.

בנוסף, הרשת מציעה גם נעליים, בקולקציה מגוונת לבנים ולבנות ובה סניקרס, נעלי בלרינה ועוד. כל הנעליים מיוצרות מחומרים רכים ובעלי סוליות מרופדות ונושמות, רצועות מתכווננות ושרוכי גומי אלסטיים לנוחות מירבית.

טווח המחירים:
מכנסיים - החל מ 19.90 ₪
חולצות - החל מ 19.90 ₪  
שמלות - החל מ 39.90 ₪
נעלי בנות - החל מ 59.90 ₪
נעלי בנים - החל מ 79.90 ₪
טווח מידות: ניו בורן עד מידה 3 ו – 4 עד מידה 16.

להשיג ברשת סניפי KIWI הפזורים ב 76 סניפים ברחבי הארץ. 


נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)