יום שלישי, 7 בנובמבר 2017

בייבילנד 2017 – רשמים מהתערוכה ודוכנים מומלצים

תערוכת בייבילנד נפתחה הבוקר בגני התערוכה בתל אביב בסימן עשור לתערוכה. קפצתי לשם הבוקר כדי להתעדכן בכל החידושים הכי מעניינים בתחום ההורות והקטנטנים ולספר לכם כאן בבלוג.
ביתן מספר 2 בגני התערוכה התמלא בדוכנים יפיפיים של מגוון החברות והמותגים כמו: לורה סוויסרה, האגיס, מטרנה, לייף מבית סופר פארם, פיליפס אוונט ועוד רבים וטובים, כאשר חלק מהדוכנים מציעים פעילויות והפעלות למיניהם, מחלקות דוגמיות והטבות מיוחדות ומעניקות הסברים למתעניינים במוצרים.


את הביקור שלי בתערוכה פתחתי אצל לורה סוויסרה, מותג טקסטיל נפלא ואהוב, שמציע שם את מגוון המלאי מהקולקציה, החל משמיכות פליז גדולות ומפנקות לחורף לאם ולתינוק ועד למגבות, חיתולי בד, סינרי בד מתוקים עם מגוון הדמויות האהובות ועוד.


בדוכן פגשתי את לורה בכבודה ובעצמה, שסיפרה מעט יותר לעומק על המותג ואף ציינה עובדה מפתיעה ומעניינת: הדמות האהובה ביותר על האמהות הישראליות היא פו הדב! מסתבר שהדב החביב הוא רב מכר שלא נס ליחו ולמרות ההיצע הרב של המותג, שמתהדר גם בהדפסים אופנתיים יותר כמו: כוכבים, פסים וכו', כוכבי דיסני ממשיכים להיות הלהיט הכי גדול על מגוון רחב של הפריטים. 

כמו כן, תוכלו למצוא אצל לורה סוויסרה את העיצובים החדשים לתשעה חדרי תינוקות שנוצרו בדגש על גוונים בהירים ונעימים שמתאימים גם לבנות וגם לבנים. הפריטים בקולקציה: מצעים למיטת התינוק, מגן ראש, אהיל, וילון, שק טיטולים, סל כביסה, סלסלת קש, כרית אפליקציה, נחשוש, שרשרת דגלונים ומזרון שידה. 
הפריטים של לורה סוויסרה נמכרים בתערוכה במחירים אטרקטיביים מאוד כך ששווה לקפוץ לבקר ולהתפנק.



המשכתי לדוכן של מטרנה, שהוא הגדול ביותר במתחם ומציע שלל פינוקים לאמהות. החל מטעימות של הדייסות החדשות ועד לייעוץ שינה, הנקה ואוכל, עמדה לעיטוף פחיות מטרנה בעטיפות מעוצבות לבנים ולבנות ועוד. בנוסף, תוכלו לקבל הסברים על המוצרים המיוחדים שמטרנה מציעה כמו תחליפי חלב לתינוקות הסובלים מריפלוקס ובעיות עיכול למיניהן (כמו מטרנה אקסטרה קר קומפורט) ועוד. מוצרי מטרנה נמכרים בהנחות מיוחדות בחנות הסופר פארם שנמצאת ביציאה מהתערוכה והדוכן עצמו גדול, מרווח ומפנק ביותר. 


משם עברתי לדוכן של האגיס, גם פה מדובר באחד מהדוכנים היותר גדולים בתערוכה, שמעניק הסברים על כל החידושים של החיתול הנמכר והאהוב בישראל, מחלק דוגמיות של חיתולים ומגבונים ונותן שפע של מידע לאמהות החדשות ולאמהות שבדרך. גם החיתולים והמגבונים של האגיס נמכרים במחירי מבצע מיוחדים בחנות הסופר פארם הממוקמת ביציאה מהתערוכה ושווה להצטייד בעגלה גדולה כדי להכניס לתוכה את השלל הרב.


התערוכה מתפתחת וצוברת פופולריות משנה לשנה וניכר כי כמות המציגים בה רק הולכת וגדלה. המלצה חמה שלי היא להגיע בשעה 10:00 בדיוק, שעת הפתיחה ועדיף לבד ובלי תינוקות/ילדים באם יש אפשרות, שכן המתחם מתמלא מהר מאוד והופך להיות צפוף ביותר בין רגע. ככל שתקדימו להגיע, כך תעמדו פחות בתורים ותוכלו לחוות את התערוכה בצורה המהנה ביותר.


בנוסף, חנו ממול גני התערוכה בחניון של תל אביב (במחיר של 20 שקלים לרכב) ולא במתחם גני התערוכה עצמו, שגובה סכום גבוה הרבה יותר עבור החניה.

תערוכת הבייבילנד נפתחה היום, יום שלישי בשעה 10:00 (עד 22:00) ותנעל ביום חמישי הקרוב, ה – 9.11 בשעה 22:00 בדיוק. 

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)