יום ראשון, 2 באפריל 2017

קולקציית הטקסטיל החדשה של לורה סוויסרה

פריטים אביביים בצבעים משמחים, בדים איכותיים ומגע רך ומפנק הם בעיקר מה שמייחד את הקולקציה החדשה של חברת לורה סוויסרה, החברה הותיקה בתחום הטקסטיל לתינוקות בארץ.


ההשקה הראשונה של החברה היא קולקציית השמיכות החדשות בעיצובים מרהיבים המגיעים ב – 3 אופציות: שמיכות קטיפה טלאים עם מילוי בגודל של 100*120 ובצבעים של ורוד ותכלת (89 שקלים), שמיכות קטיפה חיות עם דמויות של פילון וכלכלב בגודל של 75*100 ובצבעים של ורוד, תכלת ואפור (49 שקלים) ושמיכה רכה במגוון הדפסים וצבעים של סירות, מטוסים ופילון בתכלת, פילון ורוד, ינשוף סגול ולוויתן ורוד כמו זה שאני קיבלתי.


שמיכה הרכה מגיעה בגודל אידיאלי של 75*100 והיא משולבת שני הדפסים משני צידיה.


הגימורים שלה מעוטרים בפס סטאן חגיגי והיא נעימה על העור ועוטפת ברכות.


מחירה: 79 שקלים.

בקולקציית הבגדים החדשה הושקו מגוון פריטים: בגדי גוף, אוברולים, מכנסיים, כובעים ונעליים בעיצובים שונים כמו: ורוד לבבות, בז' – לבן ירח וכוכבים תכלת מכוניות, שחור – לבן אריה, ורוד – לבן חיות, לבן – אדום פרחים ואפור זיגזג. הפריטים עשויים טריקו 100% כותנה ומגיעים במידות ניו בורן ו – 0-3 חודשים. כולם נמכרים בצמדים כאשר המחירים נעים בין 20 שקלים לזוג נעליים, 25 שקלים לזוג כובעים ומגיעים ל – 69 שקלים לזוג אוברולים.


בגדי הגוף בקולקציה מגיעים עם חפת מתקפל לכף היד כדי להגן על פני התינוק מפני שריטות בלתי רצוניות ויש להם תיק-תקים צידיים שמקלים על הלבשת הבגד בקלות.


את כל הפריטים מהקולקציה החדשה של לורה סוויסרה ניתן להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה: www.laura-swisra.com

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)