יום שלישי, 27 בדצמבר 2016

הולכים לקנות נעליים

מוזר ככל שזה ישמע, אבל הפעם הראשונה שבה לקחתי את מיכאל לקנות נעליים הייתה לפני שבוע בדיוק. עד עכשיו ביצעתי את כל הרכישות לבד, על סמך מידה בלבד (ולפעמים גם לקחתי איתי נעל בודדת שלו כדי להשוות סוליות) ולמרות שהצליח לי בכל הפעמים, העונה החלטתי שהוא כבר מספיק גדול להגיע יחד איתי אל החנות, למדוד את הנעליים ולבחור בעצמו את הדגם שאהב יותר. ליתר בטחון ביקשתי גם מאמא שלי שתגיע איתנו ונסענו יחדיו לסניף "פפאיה" ברחוב אוסישקין ברמת השרון, ממש לא רחוק מהבית, כדי לקנות למיכאל נעל חורפית וחגיגית. מהניסיון שהיה לי עם סנדלי הקיץ של "פפאיה" שרכשתי למיכאל, ידעתי שהבחירה בהם גם העונה היא בחירה נכונה הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הנוחות, האיכות והמחיר.

את פנינו קיבלה קרן, מוכרת שכמותה לא ראיתי המון זמן והיה לי חשוב לציין זאת שכן רמת הסבלנות שהייתה לה והשירות האמיתי והמקצועי שלה, הוא משהו שלא נתקלתי בו כבר הרבה זמן בחנויות הנעלה וביגוד למיניהן. על כל פנים, בחרנו למדוד מספר דגמים מהקולקציה ולבסוף בחרנו בדגם בגוון חום כהה (עובד טוב עם כל אאוטפיט כמעט) ובשילוב לבד בצדדים. המידה הותאמה במדויק למיכאל והופתעתי לטובה שהוא הסכים לשבת בסבלנות ושיתף איתנו פעולה בכל הנוגע למדידות השונות.


הבחירה בזוג הנעליים הייתה מעט מבלבלת שכן הקולקציה מאוד מגוונת והדגמים יפיפיים. המראה הספורטיבי, שהוא אחד מהטרנדים הבולטים בעולם הוא גם הקו המוביל את קולקציית הבנים ב – "פפאיה" והוא מתאפיין במראה יומיומי ואלגנטי. גזרות הנעליים במראה היומיומי מזכירות נעלי טיפוס הרים, באולינג וכדורסל, ומתאפיינות בצבעים בולטים וזוהרים, המשולבים באלמנטים דקורטיביים והדפסים אבסטרקטיים הלקוחים מעולם הספורט. בקולקציה נעליים גבוהות ונעלי חצאיות ולרוב הן בעלות סגירות נוחות של סקוטצ'ים וגומי.


גם קולקציית הבנות עשירה וצבעונית ותמצאו בה נעלי בובה, מגפיים גבוהים ומגפונים, סניקרס ונעלי ספורט. הדגמים מגיעים עם קשירות, סרטים ועוד ובמראות שונים כגון: לאקה ומאט המשולבים באלמנטים דקורטיביים של פייטים, נצנצים ועוד. גם מגפי הבנות ראויות לציון שכן הם מגיעים בשילוב עם בדים בהדפסים שונים ואופנתיים ומשולבים בהם חומרים איכותיים ונוחים הכוללים עור סינטטי, ניילון וסריג.


בל נשכח גם את קולקציית נעלי הצעד הראשון המשלבת בין איזון לנוחות, אופנה ועמידות ומציגה גזרות העוטפות את הרגל ומעניקות לה את ההגנה והתמיכה במקומות הנכונים. נעלי הצעד הראשון מגיעות במידות של 19 עד 26 ובטווח מחירים של 199-239 שקלים. קולקציה נוספת היא קולקציית PAMPILI המיובאת בלעדית מברזיל ומציגה את עולמן הנסיכותי, רווי המתיקות, האופנה והסטייל של הילדות בצורה, צבע, ריח וחומר. נעלי PAMPILI הן נעליים טרנדיות שכל ילדה עשויה להתחבר אליהן והן מגיעות במידות של 20 עדד 38 ובטווח מחירים של 179-279  שקלים.

טווח מחירים ומידות של קולקציית נעלי "פפאיה":
נעלי בובה (מידה: 21-40) – 119-199 שקלים, נעלי בנים (מידה: 21-35) – 139-229 שקלים, מגפיים ומגפונים (מידה 22-40) – 199-279 שקלים, סניקרס (מידה 25-39) – 149-229 שקלים ונעלי ספורט (מידה 22-37) – 169 שקלים.


המחיר המקורי של הנעליים שקניתי למיכאל הוא: 219 שקלים אולם הן נמכרות עד סוף החודש בהנחה של 30% (בקניה של הזוג הראשון, ו – 50% על הזוג השני) ככה שהמחיר הסופי שלהן היה 153 שקלים. 

המבצע תקף לחברי מועדון בלבד והוא לא כולל כפל מבצעים, אז שימו לב.

את הקולקציה החדשה ניתן להשיג ברשת נעלי פפאיה ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ. 

חורף נעים ונשיקות,

שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)