יום שלישי, 8 בספטמבר 2015

כבר קניתן לקטנטנים נעליים לחג?

כל אמא מכירה את דילמת הנעליים לקטנטנים - איזה זוג לקנות? כאלה שיהיו מיועדות לשבתות וחגים בלבד, או כאלה שישמשו גם לגן וגם לסופ"ש ללא כל הפרדה? הרגליים שלהם גדלות כל כך מהר כך שאין טעם להשקיע במספר זוגות נעליים, אבל אני כן אוהבת את הרעיון שיש לפחות שני זוגות שניתן לשחק איתם ולהתאים אותם למה שלבשו הקטנטנים. אני תמיד טוענת שכמו שלנו חשוב להתאים את הנעליים לבגדים, ככה נעים וכיף לראות גם את הילדים שלנו מתוקתקים ומלאי סטייל. 
אז החג שמתקרב אלינו הוא סיבה נהדרת לפנק את מיכאל שלי בזוג נעליים חדש, של מותג יפני ותיק שנחת בארץ ממש לאחרונה - TSUKIHOSHI.


המותג קיים מזה 140 שנה ומציע לילדים קולקציות נעליים מגוונות ביותר. הנעליים ידועות בנוחותן ובתמיכתן המקסימלית בקשת כף הרגל. הן גמישות וקלות במיוחד וניתן לכבס אותן במכונת הכביסה. 
בקולקציה החדשה נעשה שימוש במגוון רחב של עולמות השראה המרכיבים מראה צבעוני, מתוק ורענן בדיוק כשל עולם הילדים. הקופסא הצהובה עם הנעליים בגווני כתום-כחול השתלבו היטב גם על ידי הצעצועים של הקטנטן שלי. 


הנעליים מצויידות בסקוטצ'ים, מה שמקל את הנעילה גם בגילאים שבהם הקטנטנים מבקשים להפוך לעצמאים יותר. ובכלל, סקוטצ'ים הרבה יותר נוחים לי כאמא, כי זה גוזל ממני פחות זמן התעסקות בקשירת שרוכים. 


נעלי TSUKIHOSHI מגיעים בטווחי מידות של NB-4 BABY  ו - 21-28. המחיר אחיד בכל המידות ובכל הדגמים - 200 שקלים. ניתן להשיג את נעלי המותג ברשת החנויות "קרוקס אנד מור" ובאתר:


חג שמח לכולם,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)