יום שבת, 14 בפברואר 2015

זמן איכות עם הבייבי

בשבוע שעבר נסענו בן הזוג, הבייבי ואני אל העיר הילדים, הלא היא חולון. שנים עברו מאז שביקרתי בה אך נדמה שבשנים הקרובות תהיינה לי סיבות טובות כדי להגיע אליה יותר מפעם אחת בכמה שנים. חולון ביססה עצמה היטב כעיר שמושקעים בה משאבים רבים בכל הקשור לפעילויות ומקומות בילוי לילדים. אפשר למצוא בה את מוזיאון הילדים, גני הסיפור, מוזיאון תאטרון הבובות, מוזיאון הקריקטורות והקומיקס ומעתה גם את מרכז טיפ-טף.
המרכז הזה הוא ייחודי וחדשני להורים ולילדים, מלידה עד גיל שלוש. הוא הראשון והיחיד מסוגו בארץ והוא מבוסס על פי המודל החינוכי של פרופסור פנינה קליין ז"ל, כלת פרס ישראל לחקר החינוך. קליין פיתחה את מודל ה – MISC, המציג "תפריט מנטלי" לו זקוק התינוק והפעוט על מנת לפתח בריאות נפשית ולשפר את פוטנציאל הלמידה וההתפתחות בגיל הרך.
טיפ-טף הוא למעשה משחקיה אחת ענקית שתמצאו בה שלל פעילויות לילדיכם. המשחקים הייחודים במקום, נבחרו בקפידה רבה ומטרתם ליצור עניין עבור הורים וילדים, להתאים את הפעילות לילדים ולאתגר אותם בתחומים מגוונים. המרכז כולל ספריה איכותית הכוללת ספרי ילדים וחומר קריאה להורה. במסך שנמצא בספריה אפשר לקרוא מאמרים בנושאים שמעסיקים הורים לילדים צעירים. הוא מעוצב בקפידה וניכר שהושקעה בו מחשבה רבה הן מבחינה חינוכית והן מבחינה אסתטית.


הצבעים שנבחרו, המשטחים, אביזרי המשחק והחידושים הטכנולוגיים, תוכננו על מנת לאפשר חוויה משותפת ואוירה של רוגע. נעים לשהות בטיפ-טף, המקום מזמין וכייפי, בכל אחת מהפינות שלו ניתן להשתרע בנוחות ולפעול יחד עם התינוק.
במקום נמצאים אנשי צוות מתחום עולם הילדים כמו: מומחים לחינוך ולהתפתחות הילד, פסיכולוגים, מדריכי הורים ועוד.
המבקרים יקבלו אוגדן שנבנה במיוחד עבור המבקרים בטיפ-טף וזה ילווה אותם בכל הביקורים. בכל ביקור תתווסף לאוגדן כרטיסיה דו צדדית, שבצידה האחד עקרונות הגישה החינוכית של פרופסור קליין ובצידה השני הסבר על ההשלכות לטווח הרחוק של העקרונות, המהווים ביחד את עקרונות הגישה כולה.



אנחנו בילינו בוקר של כיף במקום, כאשר קיבלנו הכוונה מאחת המדריכות במקום לגבי אזור הפעילות המתאים יותר לגילו של הבייבי שלנו. הוא הסתקרן מהצבעים, מהמשחקים ומכל מה שהיה סביבו.
כשרצה לינוק, יכולתי לשבת איתו בנוחות באחד מהאזורים בחלל, ולתת לו לאכול ברוגע ובשלווה. הושבנו אותו על אחד ממגוון הפופים המדליקים, שיחקנו איתו במכוניות צעצוע ובצעצועי התפתחות נוספים הרלוונטים לגילו.
נהננו לראות אותו מוקסם ומרוגש והבטחנו לעצמנו לחזור לבקר איתו שוב.



שעות הפעילות:

א' – ה': 9:30-12:00, 13:00-15:30, 16:30-19:00
בימי ג' בשעות: 9:30-12:00 ובימי א' ו - ה' בשעות: 16:30-19:00 מתקיימים חוגים בהרשמה מראש.
ו' – 9:30-11:30, 12:00-14:00
ש' - 9:30-11:30, 12:00-14:00, 14:30-16:30.
בשעות אחה"צ, סופ"ש וחגים - הביקור בתיאום מראש.

מחירים:

כניסה חד פעמית: 30 ₪ / כרטיסיה: 10 כניסות 250 ₪.
לתושבי לחולון: כניסה חד פעמית: 25 ₪ / כרטיסיה: 10 כניסות 200 ₪.

מרכז טיפ-טף נמצא ברחוב חנקין 109 (קמפוס חנקין) בחולון וניתן ליצור איתו קשר לבירורים נוספים ותיאומי ביקורים בטלפון מספר: 0722412888.
בנוסף, יש למרכז גם עמוד פייסבוק פעיל וגם שם ניתן לקבל מידע נוסף לגבי המקום:


המשך שבת מהנה ונעימה לכולם,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)