יום ראשון, 4 בינואר 2015

הילד מגרד את הראש? יש לזה פתרון חדש!

אז נכון שאנחנו עוד לא שם, אבל כמורה לילדים בבית ספר יסודי אני רואה את התופעה לא מעט. הילדים מגרדים ומגרדים, לעיתים עד זוב דם והתסכול ניכר על פניהם. אני בטוחה שאותו תסכול ניכר גם על פניהם של ההורים שלהם כאשר אלה מבקשים בתחנונים מהילד שלהם לעבור טיפול כינים, אך נענים בשלילה.
ברגע הכי לא מתאים, תמצאו לילד כינים. לפעמים זה קורה שנייה לפני היציאה לגן או לבית ספר, לפעמים ממש אחרי המקלחת כשהילד כבר חייב לישון ולפעמים הילדים לא רוצים לחפוף מיד לאחר הטיפול.
בדיוק עבור הרגעים האלה נועד מוס הדרין & גו: משמיד כינים וביצי כינים ייחודי וחדשני ללא חפיפה מיידית. הוא אינו שמנוני, מתייבש במהירות ונשטף בקלות. הוא אינו מורגש על השיער כך שהילד יכול להשאר איתו יום או לילה שלם מבלי להרגיש אותו ובנוסף לא ללכלך איתו בגדים, מצעים וכו'.
הוא הוכח כיעיל קלינית בהשמדת כינים וביצי כינים ואינו מכיל חומרי הדברה.



להשלמת הטיפול מומלץ להשתמש במסרק ASSY 2000, שהוא מסרק בעל מבנה שיניים ייחודי, לסילוק כינים וביצי כינים ביעילות ובנוחות. השיניים הספירליות מקות למסרק צפיפות גבוהה המסייעת גם בפציעת ביצי הכינים, קצה השיניים העגול אינו גורם לפציעת הקרקרפת בעת הטיפול וידית האחיזה עגולה וגדולה על מנת לתת אחיזה מירבית למטפל.
את המסרק ניתן לקות בטבילה במים רותחים וזאת על מנת לטפל בכל בני המשפחה במידת הצורך.



את מוצרי סדרת הדרין ומסרק ASSY 2000 ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובבתי המרקחת. 

שרונה.