יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

סוף שנה בשילב - ההמלצות שלי למוצרים ששווה לשים לב אליהם

מבלי לשים לב, בתוך שלושה וחצי חודשים נהייתי מומחית לכל הקשור לעולם התינוקות. אני יודעת באיזה חנות מוכרים איזה מותג, מה מתאים למי וכמה כל דבר עולה. בעל כורחי מצאתי את עצמי טובעת בבית בים של משחקי התפתחות, בגדים, מוצרי האכלה וכל מה שתינוק צריך וגם לא תמיד צריך. לזכותי אספר שאני לא אדם שאוהב להחליף מתנות וכך מצאתי את עצמי עם כמויות גדולות של פינוקים לבייבי. חברות אמרו לי שאני יוצאת דופן בנוף האמהות כי הרוב נוטות להחליף מתנות, אבל אני דווקא שמחה שהולכים ובוחרים עבורי ועבור הבייבי, זה פשוט עושה לי חיים הרבה יותר קלים.
בין המתנות היפות והשוות שקיבלתי לבייבי שלי היו כמה וכמה דברים מרשת שילב ולרגל סיום השנה האזרחית, יצאו בשילב עם מבצעים ממש טובים על אותם מוצרים ששבו את ליבי.

מוצרים לדוגמא:

המתנה הכי שימושית שקיבלתי היא משטח הפעילות של טייני לאב שיש עליו 50% הנחה לרגל סוף השנה והוא נמכר כעת ב - 149 שקלים במקום ב 299 שקלים. הבייבי שלי נמצא כמעט כל היום על המשטח הזה, על הגב, על הבטן או איך שתרצו והוא מאוד אוהב ונהנה להיות עליו. אחת המתנות הכי מושלמות ומדויקות שתוכלו לקנות גם לבייביז' של החברות שלכן!



פעלולון רגליים לרכב של טף טויז במחיר סוף שנה: 127 שקלים במקום: 159 שקלים. צעצוע נהדר לזמן הנסיעה, צבעוני ועם פונקציה של תיבת נגינה בתוכו. הבייבי אוהב לבהות בבובות שתלויות עליו זזות להן במהלך הנסיעה ואפילו מנסה כבר לתפוס אותן! 



כדור פעילות מסתובב של טייני לאב, מחיר סוף שנה: 69 שקלים במקום במקום 89 שקלים. צעצוע התפתחותי מקסים המתאים מגילאי 3 חודשים ומעלה אך אצלנו נמצא בשימוש כבר מגיל חודש. הטבעות שלו מתקפלות ויש לו גם מראה קטנה.



קוביית פעילות רכה של טייני לאב, מחיר סוף שנה: 79 שקלים במקום 99. ללא ספק מדובר באחד מצעצועי ההתפתחות האולטימטיביים שכן מדובר בכמה משחקים בקובייה אחת. ניתן לסגור ולפתוח אותה כמו ספר, יש בה מראה גדולה יחסית, קוביה קטנה שאפשר להוציא ולהכניס לתוך הקוביה הגדולה ואיורים מקסימים. גם קוביית הפעילות הרכה מתאימה מגיל 3 חודשים ומעלה אך בפועל אצלנו הוצאה מהקופסא הרבה לפני.



המנורה של טומי במחיר סוף שנה של 99 שקלים במקום 119 שקלים והיא אחת המתנות שאני אוהבת לקנות עכשיו גם לחברות אחרות שיולדות. האור הרך שמוקרן על התקרה מהפנט את הבייבי והמוסיקה מרגיעה ונעימה. מנורה שמפתיעה לא רק את התינוק אלא גם את ההורים שלו. אצלנו היא להיט בחדר שלו!



בקבוקי אוונט נטורל החדשים והמעולים מוצעים במחיר סוף עונה של: 44.90 שקלים עם הנחה של 25% לבקבוק של 125 מ"ל ובצבעים ורוד וכחול. למעשה, על שלל המוצרים של אוונט תוכלו לקבל הנחה באותו הגובה ואני באופן אישי אוהבת גם את המוצצים שלהם. הם היחידים שהבייבי מסכים לקחת...



כ - 95% מהביגוד הראשוני של הבייבי הם של שילב. הרבה מהם קיבלתי מאחותי הגדולה שסיימה את השימוש בהם עם בנה בן השנתיים. פריטים נוספים קיבלתי במתנה מחברות כמתנה ללידה.
מארזי הביגוד הראשוני של שילב מוצע ב - 30% הנחה למארז השני (על הזול מביניהם) ומנסיון אישי מדובר בביגוד סופר איכותי ששורד המון כביסות והרבה "טיפולי כביסה" כגון מסירי כתמים וכו'.
בכלל במחלקת האופנה של שילב תמצאו הנחות בגובה 40% בקניה של שלושה פריטי חורף ומדובר במחלקה עם פריטים שיקיים ביותר. 

כמובן שיש עוד מבחר גדול מאוד של מוצרים בהנחות משמעותיות כמו מוצרי טקסטיל, חדרי שינה, עגלות, טרמפולינות, משחות ומוצרים אורגניים לאם ולתינוק ועוד ועוד.

את מגוון המוצרים וההנחות תוכלו למצוא באתר של שילב:



קנו ותהנו ואל תשכחו לספר לי מה רכשתם לקטנטנים שלכם,
שרונה.